פרסום ממומן ברשת החיפוש של גוגל

פרסום איכותי ויעיל ברשת החיפוש של גוגל ימצא לך קונים פוטנציאלים בכל מקום. באוטובוס או ברחוב, בבית או במשרד, בארוחת הבוקר או במסיבה – המוצר או השירות שלך ייראו על ידי אותם האנשים שצריכים אותם בדיוק עכשיו.
איך זה עובד?

חיפוש

הלקוח הפוטנציאלי מחפש בגוגל את השירות או המוצר אותו הוא צריך. אם למשל הנך מספק שירותי הדברה ומישהו מקליד ממש ברגע זה: "כיצד להיפטר מטרמיטים?" – אתה רוצה להיות שם!

תוצאה

דמיין לך מצב בו המודעה שלך בה כתוב: "נשים קץ לטרמיטים בביתך – במהירות ובאחריות!" – מופיעה ראשונה ברשימת התוצאות – מה יעשה הגולש? "יש! ניצלתי!", הוא יגיד, וילחץ על הקישור המוביל לאתר שלך.

כניסה לאתר

הלקוח הפוטנציאלי הגיע לאתר שלך. הוא קורא, מוצא פתרון, פונה אליך. העסקה נסגרת!

עלויות

פרסום מודעות ברשת החיפוש של גוגל הוא המשתלם ביותר. אתה תשלם רק עבור הלקוחות המגיעים לאתר שלך לאחר שהקליקו על המודעה. אין מחיר קבוע עבור פרסום מודעה. המחיר נקבע בהסתמך על כלל המפרסמים בענף שלך, בדומה למכירות פומביות. במילים אחרות: פחות מתחרים – עלות פרסום נמוכה יותר.

איך אנחנו עושים את זה?

1

הקמת הקמפיין

אנו מגדירים את קהל היעד שלך וחושפים את המודעות שלך אליו באופן המדויק ביותר על ידי הגדרות הכוללות את נתוני ה- CRM ונתונים אנליטיים נוספים.

2

הרצת הקמפיין

ברגע שמשתמש הקצה (הלקוח הפוטנציאלי שלך) הזין את שאילתת החיפוש שלו בגוגל, זה מה שמתבצע מאחורי הקלעים: תוך 200 אלפיות השנייה נבחרת ונטענת עבורו מודעת הפרסום או הבאנר התואמים את דרישתו. משתמש הקצה לא שם לב כי המודעה הותאמה במיוחד עבורו.

3

ניהול ובקרת הקמפיין

מאחורי הקלעים מתנהלת על ידי רובוטים מכירה פומבית להצגת המודעה. אנו עוקבים אחרי הצעות המחיר והביצועים של הקמפיין בזמן אמת.

4

הצגת דוחות וסטטיסטיקה

הדוח מציג את תקציב הקמפיין, יעילותו, איכות וערך ההמרות. נתונים אלה עוזרים לשפר את אסטרטגיית הפרסום.

לקבלת הצעת מחיר

התקשרו עכשיו או השאירו את פרטיכם, מבטיחים לחזור כמה שיותר מהר!

פרסום ברשת המדיה של גוגל

היא הזדמנות לחשוף את המותג שלך ולמשוך את הלקוחות הפוטנציאלים היישר לאתר שלך. עושים זאת על ידי טכניקות של פניה לרגש של קהל היעד, הבלטת יתרונות המוצר באמצעות באנר אינטראקטיבי, כיוון הלקוח הפוטנציאלי לקניה בעזרת סרטוני יוטיוב והעלאת רמת המודעות לעסק שלך.

אנחנו נשיק קמפיין פרסומי עבור המותג שלך, נפתח אסטרטגיה, נכוון אל קהל היעד הרצוי ונמשוך לקוחות חדשים. במידת הצורך, נייצר חומרי פרסום ייחודיים בהתאם לדרישות הפלטפורמות השונות.
איך זה עובד?

אנו מפתחים אסטרטגית פרסום, מאתרים ומפלחים את קהל היעד, מתאימים לרשתות מדיה ופלטפורמות ומאשרים את תכנית המדיה ואת מדדי הביצוע המרכזיים (KPI).
לאחר מכן אנו משיקים קמפיין פרסום, מודדים את איכות התנועה, אחוזי ההמרה וההשפעה הישירה על צמיחה במכירות.
במילים אחרות – אנו מושכים את קהל היעד לאתר שלך, משפרים את כמות ההמרות ומעלים את רמת המודעות למוצר ולעסק שלך.

איך אנחנו עושים את זה?

1

ניתוח קהל היעד

אנו מאתרים את הלקוחות הפוטנציאליים שלך ברחבי האינטרנט, יוצרים את הפרופיל שלהם כולל מיפוי תחומי עניין, התנהגויות ונתונים נוספים. לאחר מכן אנו מפלגים אותם לסגמנטים וגם משתמשים בסגמנטים מובנים ומותאמים של גוגל. גישה זו מבטיחה דיוק בהצגת המודעות המתאימות והמרות גבוהות.

2

פיתוח אסטרטגיית פרסום

אנו לוקחים את המטרות שלך כבסיס, בוחרים כלים וערוצי פרסום, מכינים תכנית מדיה, מעריכים את התקציב ומגבשים מדדי ביצועים מרכזיים.

3

הצגת נתונים ודיווח

כבר במהלך הרצת הקמפיין תורגש עליה בהמרות. בדו"ח נראה את הנתונים הסטטיסטיים של קמפיין הפרסום, אחוזי החשיפה, התנועה, הוצאות התקציב, עלות ממוצעת לקליק ועלות ממוצעת של ההמרות.

4

הרצת קמפיין פרסום

אנחנו נדאג למשיכת קהל היעד שלך לאתר בעלות נמוכה תוך ניצול אופטימלי של התקציב. ננתח את הנתונים המתקבלים לצורך ביצוע התאמות שוטפות לאסטרטגיה ונפיק את המקסימום מכל ערוץ. בצורה כזו אנו מבטיחים לך פרסום יציב, אמין, עצמתי, ממוקד וללא הוצאות מיותרות.

5

עבודה עם חומרי פרסום

בהתבסס על האסטרטגיה, אנו מתאימים את פורמט הפרסום המתאים ביותר. במידת הצורך, נפתח באנרים יצירתיים מאפס. אם כבר יש לך באנרים וסרטונים מוכנים, אנו נתאים אותם לדרישות של הרשתות השונות.

מוכנים להגדיל את כמות הלקוחות שלכם?

השאירו את פרטיכם, מבטיחים לחזור כמה שיותר מהר!​