פרסום בפייסבוק

הקמת קמפיין פרסומי למותג שלך ברשתות החברתיות. ניצור מודעות אטרקטיביות, נפיק את המקסימום מהתקציב שלך ונמשוך לקוחות חדשים. בשביל לעשות את כל אלו אנו מצוידים בידע נרחב, כלים מתקדמים ביותר וניסיון רב.

איך זה עובד?

יצירת אסטרטגיית פרסום

לאחר שלבי הניתוח – אנו יוצרים אסטרטגית פרסום ומייצרים עבורך חומרים פרסומיים במידה ואין לך.

הקמת קמפיין פרסומי

מקימים קמפיין פרסומי ומושכים את הלקוח הפוטנציאלי הישר לאפליקציה או לכפתור מעבר לרכישה באתר (בהתאם למטרה).

הבאת תנועה

בשלב זה תוכל ליהנות מזרימת לקוחות מהרשתות החברתיות. את העלייה בכמות הפניות והמכירות תוכל לראות כבר בימים הראשונים של השקת הקמפיין.

איך אנחנו עושים את זה?

1

ניתוח מתחרים

אנו בוחנים באילו ערוצים המתחרים שלך מפרסמים את המוצרים שלהם (אם בכלל), כיצד הם מציגים את עצמם, לאילו שאילתות הם מקושרים ועל אילו תחומי עניין הם שמו את הדגש. על סמך המידע הנ"ל, אנו מגבשים את ה- USP (הצעת מכר ייחודית) עבור המותג שלך.

2

ניתוח קהל היעד

נבדוק באילו רשתות חברתיות הם נמצאים, מה התוכן שנתפס כמעניין עבורם ומהי כמות האנשים המקסימלית אליה ניתן להגיע באמצעות הקמפיין. עכשיו אנחנו יודעים מה להראות, למי להראות ומהי הדרך היעילה ביותר. יש לנו את הבסיס לקמפיין פרסומי מוצלח. ניתן לאשר KPI (מדדי ביצועים מרכזיים) ולגבש תקציב.

3

הגדרת קמפיין פרסום

אנו מכוונים לקהל היעד הרצוי בהתאם לתחומי עניין, אזור מגורים, קבוצות ורשתות חברתיות ומקבלים נתוני עלויות וחשיפה משוערים. נכין חומרי פרסום מקצועיים תוך עבודת צוות של קופירייטר וגרפיקאי מקצועיים.

4

הרצת קמפיין ניסיוני

במהלכו נקבל נתונים חשובים, כמו אלו מודעות זכו למספר רב יותר של קליקים ואלו לא זכו להתייחסות בכלל. נבצע התאמות נחוצות על סמך הנתונים, נוסיף שיפוצים קוסמטיים אחרונים והקמפיין שלך מוכן! מעכשיו כל המודעות יזכו להתעניינות רבה בקרב קהל היעד שלך.

5

ניהול קמפיין פרסום

אנו עוקבים אחר הביצועים של הקמפיין בזמן אמת, מבצעים התאמות של הצעות מחיר, מאתרים מודעות וקהלים עם מחירי המרה טובים יותר, מעדכנים פוסטים ומודעות ובזכות כך הפרסום לא יגרום למיאוס בקרב הגולשים. נציג דגשים לשיפור באתר במידה ומשתמשי הקצה יגיעו בזכות הפרסום אך לא יבצעו הזמנות.

6

דיווח שוטף

את העלייה בהמרות תרגיש כבר בימים הראשונים לעליית הקמפיין. בהתבסס על הדוחות, אנו נבצע אופטימיזציה אותה ניקח בחשבון בקמפיין הבא. כל הנתונים בדוחות יוצגו לך בפרטי פרטים, כגון: כמות החשיפות לקמפיין, כמות הקליקים, הקהלים המעורבים ביותר, אזורים גאוגרפים בעלי אחוזי מעורבות גבוהה, עלות וניצול התקציב.

מוכנים להגדיל את כמות הלקוחות שלכם?

השאירו את פרטיכם, מבטיחים לחזור כמה שיותר מהר!​